Miley Cyrus kritikusok által is méltatott új albuma, a “Bangerz” (RCA Records / Sony Music) a #1 pozícióban debütált mind a Billboard Top 200 album listán, mind a Digital Album listán több mint 270 ezer eladott példánnyal. Ezen felül a “Bangerz” megjelenésének hetében több mint 70 országban ért el #1 pozíciót az iTunes-on. Ez Miley második #1 albuma és legnagyobb első heti eladása 2008 óta (nem számítva a Hannah Montana kiadványokat). A “Bangerz” szintén #1 pozícióban debütált Kanadában, Ausztráliában, Írországban és Nagy Britanniában, ahol Miley jelenleg duplán listavezető, ugyanis a “Wrecking Ball” található a brit kislemez lista élén. A “Bangerz” ezen felül további legalább egy tucat országban debütált a Top10-ben, köztük Új Zélandon, Ausztriában, Németországban, Svájcban, Hollandiában, Belgiumban, Argentínában, Portugáliában, Svédországban és Magyarországon is. Miley emellett 426.000 tracket is eladott legújabb albumáról múlt héten Amerikában, melynek köszönhetően 14 dala került fel a Top 200 Digital Songs Chartra.
A “Bangerz” elképesztő kritikákat kapott, íme néhány példa:
Entertainment Weekly: “…utterly fresh, a pop blitz from a hip-hop blueprint, and proof that Miley won’t settle for just shocking us.”
US Weekly: “the year’s most titillating pop explosion.” 4 stars (out of 4)
A “Bangerz” album mindkét kislemeze, a “Wrecking Ball” és a “We Can’t Stop” már több mint 4,3 millió példányban kelt el csak az Egyesült Államokban. A “Wrecking Ball” #1 pozíciót ért el a Billboard Hot 100 listán és két hetet töltött ott. Ez lett Miley első Billboard Hot 100 #1 slágere, és leggyorsabban emelkedő dala a Top10-ben a Radio Songs listán. Miley korábban kétszer ért el Top10-es helyezést ezen a listán, mindkettőt 2009-ben: a #7 pozícióig jutó “The Climb”-bal, melynek 12 hét kellett, hogy bekerüljön a Top10-be, valamint a #8 helyen csúcspozíciót elérő “Party In The U.S.A.” című slágerrel.
Miley az utóbbi heteket nemzetközi promóciós kampánykörúton töltötte “Bangerz” című albumának megjelenésének támogatására, mely kapcsán számos emlékezetes megjelenés, fellépés és interjú született a Saturday Night Live, a The Today Show, a Late Night With Jimmy Fallon és az Ellen showkban. Az NBC nemrég bejelentette, hogy Miley dupla szerepvállalása, mint műsorvezető és zenei fellépő a Saturday Night Live című műsorban a legnézettebb adás volt Justin Timberlake márciusi szereplése óta.
A “Wrecking Ball” #1 lett a Spotify streaming szolgáltatónál is, ahol a valaha volt legnagyobb stream számot érte el az összes track közül Amerikában, több mint 500 ezer lejátszással megelőzve a második helyezettet. Ez az izgalmas hír mindössze két nappal azután érkezett, hogy a “Wrecking Ball” videoklipje minden idők leggyorsabb videója lett, mely elérte a CERTIFIED státuszt, a VEVO mérföldkőnek számító megtekintési szintjét, azaz a 100 millió megtekintést, melyet mindössze 6 nap alatt ért el. Cyrus saját korábbi rekordját döntötte meg ezzel, melyet “We Can’t Stop” című klipjével ért el, melynek 37 nap kellett premierje után, hogy elérje a CERTIFIED státuszt.
Ennek a sikernek köszönhetően a VEVO díjazni fogja Miley “We Can’t Stop,” “Wrecking Ball,” “Party in the U.S.A.,” “Can’t Be Tamed” és “7 Things” című klipjeit, melyek már mind meghaladták a 100 milliós mérföldkövet. Néhány exkluzív interjút is bemutatnak majd Miley-vel ennek kapcsán, ahol arról fog beszélni, hogy hogyan készültek ezek a klipek, rajongóival való kapcsolatáról és sok minden másról. Miley “CERTIFIED” kampánya ebben a hónapban indul a VEVO-n.
Miley Cyrus egy világszerte ismert tehetség rekordokat döntő sikerekkel a film, a televízió és a zene világában. Többszörös platinalemezes művész és több mint 12 millió albumot és 20 millió dalt adott el csak az Egyesült Államokban.