B.O.S.S. #YOLO! – Az elnöki kettős új dallal mondja el a véleményét a sznob jampikról
5 napja debütált a Wellhello „Apuveddmeg” című vadonatúj száma és egyben a hozzá készült hihetetlenül vicces lyric videó is. Bár szerettük volna kicsit visszatartani a felvételt, hiszen a Rakpart még mindig a rádiók kedvence, de a klip azonnal szárnyra kapott, és néhány nap alatt majd’ 200 ezren nézték meg a YouTube-on, úgyhogy eljött az idő, hogy nektek is meglegyen ez az új, pimaszul fülbemászó, szemtelen dal!
A srácok ezúttal nem a szerelemről írtak, hanem egy olyan jelenséget figuráztak ki, ami az éjszakában mostanra már igen gyakran tapasztalható. A gombamód szaporodó új szórakozóhelyek tömve vannak a szüleik pénzét költő fiatalokkal, akik mit sem tudva a pénz valódi értékéről, jobb híján csak büszkén szórják a bankjegyeket. Életcéljuk, hogy bejussanak a VIP-be bármi áron, majd Instagramon hirdessék a világnak, hogy mekkora urai az éjszakának. Nyughatatlanul keresik az egyre menőbb és még fontosabb helyeket, szörfölve egyik divathullámról a másikra, legmárkásabb ruhákban, automata váltós kocsijukkal száguldva, hiszen még a kézi váltó is okoz nekik némi nehézséget.
A srácok nem tartják éppen ideálisnak ezt az utat, hiszen mind Fluor, mind pedig Diaz keményen dolgozik diákkora óta és a siker sem csak úgy hullott az ölükbe. Egy biztos: mindannyiunknak van legalább egy ilyen ismerőse, akinek melegen ajánlható a dal, ha akar kicsit szórakozni magán. Vagy ha épp nem.
Persze nem kell véresen komolyan venni az odamondás élét, hiszen olyan szinten slágergyanús a dal, hogy az éjszakai bulik egyik legnagyobb himnusza lehet az őszi szezonban.
A lyric videóban is ezt az éjszakai „hajszát” akarta bemutatni a Wellhello, visszautazva egészen a nyolcvanas évek végére, amikor még mindannyian kisgyerekként pötyögtünk a tévére kötött joystickkal és a DOS-alapú játékokkal. A srácok kifejezetten szeretnek nosztalgiázni és viccesen megidézni korábbi évtizedeket, amikhez a saját korosztályuk mellett akár a fiatalabbak is tudnak kapcsolódni.