Lily Allen – a modern nő online forradalma

lilly

3 év után robbant vissza a köztudatba a britek legszellemesebb zenei exportcikke, Lily Allen. Az énekesnő időközben férjhez ment, világra hozott két gyermeket, és kis híján túlesett egy plasztikai beavatkozás-sorozaton.
“Hard Out Here” című új klipjében a zeneipar aktualitásaira reagál – a rá jellemző csípős, szarkasztikus humorral.

Az egy hete közzétett videóra eddig több mint 6,5 millióan voltak kíváncsiak, miközben az internet az általa gerjesztett fejtegetésektől és vitáktól hangos. Lily The Guardiannak adott interjújában szó esik többek között feminizmusról, nemi szerepekről, Miley Cyrusról, és az utóbbi időben sokat boncolgatott modernkori szexizmusról.

Külön érdekesség, hogy az erőteljes, merész szerzeménnyel majdnem egy időben jelent meg a John Lewis áruház karácsonyi reklámja, melyben szintén felcsendül az énekesnő különleges hangja. A Keane egyik dalának (“Somewhere Only We Know”) interpretációja nyújtja a háttérzenét a meghitt kisfilmhez, ami tökéletes ellenpólusa a nagy port kavart
“Hard Out Here”-nek.

Lily Allen nevéhez olyan slágerek fűződnek, mint a Smile, The Fear és a Not Fair, és mindezidáig két nagylemezt jelentetett meg, Alright, Still (2006) és It’s Not Me, It’s You (2009) címmel. Következő stúdió albuma jövőre várható, melyen állítólag egy az Azelia Banksszel folytatott
twitter-háború ihlette dal is szerepel majd, producere pedig a jól bevált, Grammy-díjas Greg Kurstin lesz.

Addig is itt a lemez előfutára, a vadonatúj, pikáns popdal és a hozzá készült látványos videó, ami a szókimondó sztárra jellemzően egyszerre megdöbbentő és szórakoztató. Valami, amire évek múlva is emlékezni fog a világ.

Tallóz a legérdekesebb műsorblokkunkból